15 april 2010

Happy birthday








Vandaag is deze speciaal voor jou, mam. Omdat je me vroeger altijd mijn kaartjes liet in plakken kan ik nu terugkijken op een plakboek vol mooie oude kaartjes en herinneringen! Dank je wel.

This blogpost is for my mother who went into surgery today. She used to 'make' me collect the postcards I received in this book. Back then I didn't like doing it but now I'm really glad she encouraged me. The book is a nice collection of vintage postcards from the (early) seventies. My own time capsule!

3 opmerkingen:

  1. Dit is jeugdsentiment! Wat leuk om weer een mooi nieuw blog van eigen bodem te vinden! :-)Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb jij veel gave kaarten van vroeger. Ik laat onze dochter ook plak-, teken- en schrijfboekjes bijhouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting Turning Pages. I refresh this blog almost daily so check out my new posts. I'd love to hear what you think so please leave me a message. Thanks, and hope to see you back soon!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...